Therese

Så här ser jag på saken

It hurts

Publicerad 2009-06-05 11:33:29 i Allmänt,

Var ju och jobbade igår på restaurangen som vanligt. Men allt är inte som vanligt där ute eftersom de egentligen håller på och renoverar och därför känns allt så bakvänt man är van att en sak ska stå på en viss plats men nu helt plötsligt så står det något helt annat där och man får leta som en tok för att hitta rätt grej. Men det är sånt man får ta.

Ska iväg och jobba ikväll igen. Har haft ont i handleden i några dagar nu så jag går med en lindad handlled så mycket som möjligt för den göra ont, om man säger så. Men när jag väl jobbar så skjuter ja bort tanken och då gör det inte ont. Men det är ju inte första gången jag har ont i denna handled. Det var för några veckor sen som jag fick ont i den för första gången så jag hoppas att det inte är något allvarligt. Det kanske bara är en liten överansträning i en muskel eller led. Hoppas att det går över fort.

Innan jag åker till jobbet idag tänkte jag ta ett besök in till NewYorker och köpa de där jeansshortsen som jag testade igår. Sen blir det till att åka ut och jobba några timmar på restaurangen för att sen åka hem och sova.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela