Therese

Så här ser jag på saken

Jag blir tokig!!!!

Publicerad 2009-06-21 10:58:35 i Allmänt,

Jag har varit vaken i ungefär en och en halvtimme och jag är redan uttråkad. Detta kommer inte sluta så bra. Solen skiner lite då och då så det är ganska varmt och skönt ute men det stora problemet är de gigantiska molnen som täcker solen så att klä på sig bikinin är uteslutet. Jag har inte heller någon större lust att sitta här framför datorn hela dagen men det verkar inte finnas så många alternativ. Familjen verkar inte vilja hitta på något kul. Just idag suger det att bo på landet det finns absolut inget att göra och jag kan inte ta mig någonstanns för busshelvetet har slutat gå på sommrarna, i och för sig så gick ju aldrig bussen på helgerna.

/Den rastlöse som inte vet vart hon ska ta vägen!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-21 11:27:37

Därför är det bra att ha körkort ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela