Therese

Så här ser jag på saken

Jobb

Publicerad 2009-06-02 18:39:09 i Allmänt,

Woho jag har fått ännu ett till jobb denna vecka. På torsdag kommer jag också att ta ett arbetspass på restaurangen, för att få ihop lite mer pengar. Underbara Ingela ringde och frågade idag och jag kunde ju inte tacka nej. Så då blir det jobb två dagar i rad och sen på nationaldagen på lördag så ska jag väl antagligen med och kolla på när Ika dansar på Slottet och sen så ska vi till kusinerna i Månkarbo då det är dags för "80 års" kalas, min faster fyller 40 liksom en kompis till henne. Så det blir fullt ös hela helgen.

Det kan väl inte ha ungått någon.

/Therese

Kommentarer

Postat av: ISABELL

Publicerad 2009-06-02 20:10:59

Usch ja! Jag var påväg att gå dit och klaga, men orkade inte. Min kompis var liksom tvungen att slänga 3st bikinis som blev förstörda av den där nedrans solkrämen!!



Det där med flygplanet är as hemskt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela