Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2009-06-20 22:51:56 i Allmänt,

Nu känns det förvirrande med vilken dag det är igen. Huvudet är inställt på att det är söndag trots att det bara är lördag, blir så fel när det är långhelg.
Idag har det inte gjorts många knop. Har spenderat mesta delen utav dagen framför denna dator innan vi åkte till Vattholma för att kolla på den årliga dragkampen. Det var kul.

Imorgon tror jag inte heller att det är så stora planer på att göra något.
Nästa vecka bjuder på lite roliga saker först så fyller Malin år så då måste det fixas presenter och så har jag lovat att jag ska åka hem till henne och äta tårta den 25:e. Sen på lördag är det dags för den årliga byacupen som alltid går av stapeln veckan efter midsommar. Ska bli riktigt kul det med eftersom jag inte har spelat fotboll sen i januari. Ska nog plocka fram fotbollsskorna och ställa mig och sparka lite boll så man får tillbaka känslan lite grann. Sen hoppas jag även på att kanske kunna göra ett besök till Stockholm som jag har längtat efter så mycket av någon konstig anledning.
Men det är nästa vecka det. Nu tror jag att det är dags att gå ut och kämpas lite med myggen för det är poolen som ska täckas.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela