Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2009-06-13 11:50:52 i Allmänt,

Tror nog inte att det slutade regna under natten då har det alltså regnat sen igår. Det började regna runt halv tre igår eftermiddag och det regnar än, jag blir så less. Men jag och Ika kommer att trotsa regnet och befinna oss på Fyrishov och kolla på EMD. Vi hade ju planerat att vi eventuellt skulle beställa hem pizza men när mormor ringde igår sa hon att hon skulle göra lassange så då kunde vi också få lite, lyx eller vadå?
Har inte kollat på Talang 2009 någonting, men såg den första semifinalen med Charlie Caper och jag blev helt stum när jag såg hur han trollade och hade sig. Igår var det final och eftersom att det inte var något roligt på tv så kollade jag på finalen och Charlie Caper vann och det tyckte jag verkligen var rätt.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela