Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2009-06-15 15:58:54 i Allmänt,

Då var det ny vecka igen och det regnar fortfarande, blir less på detta väder. Det är ju trots allt den 15 juni men det känns som att det snarare är april eller något likande detta ska föreställa svensksommar och det är max 8 grader ute.
Denna vecka bjuder inte på mycket skoj. Måste egentligen ta och köpa en ny bikini men nu när vädret är som det är så har jag absolut ingen lust känns ju inte som man behöver ha en ny bikini i sommar. Sen måste även ett par nya pjuks köpas in då Pumaskorna jag hade på konserten inte ser så fräscha ut nu och jag orkar inte göra rent de då de inte var så snygga innan heller. Är sugen på dessa Pumaskor, kolla bilden nedan i vitt, då måste jag åka til Pumabutiken i Stockholm då de inte finns på Stadium och jag måste ju alltid testa skorna först eftersom jag har så smala fötter. Sen har jag även hittat dessa på Stadiums hemsida, dessa är ju lite billigare än Pumaskorna. Men jag ska även ta mig ett besök inne på Nikes hemsida och se vad jag hittar där.

UPPDATERING: Såg nu när jag testade länken på Pumaskorna att man kommer in på deras huvudsida. Dumt av mig att inte kolla att länken fungerar först. Så nu lägger jag in en bild på skorna istället. Tycker nu när jag kollar på de båda skorna igen att Pumaskorna ser lite roligare ut än Wrapskorna. Fast Wrapskorna är riktigt snygga de med.



/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela