Therese

Så här ser jag på saken

Massor med sol!

Publicerad 2009-06-22 10:15:33 i Allmänt,

Solen skiner och det verkar det som att den ska göra hela veckan så jag klagar absolut inte idag. Idag kommer många timmar spenderas ute i solen tänkte även att jag ska ta och sparka lite boll. Sen måste jag även fortsätta med musiken som ska med ner till Göteborg, känns som jag aldrig kommer att bli klar med det.
Kommer inte bli något besök till Stockholm denna vecka. Ika gick med på att åka till stan så det gör vi troligvis imorgon och sen på onsdag tillbringar jag dagen ute i solen igen.

Nu är det inte alls långt kvar tills vi åker till Göteborg, 13 dagar.
Och något som kändes alldels för långt borta för några dagar sen var minn födelsedag, men det är endast 18 dagar kvar!


/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela