Therese

Så här ser jag på saken

Money money

Publicerad 2009-06-09 19:21:27 i Allmänt,

Idag kom skattepengarna in på kontot vilket gjorde mig riktigt glad nu har jag pengar så att jag klarar mig hela sommaren om jag inte får något jobb vilket jag troligtvis inte kommer att få. Drygt 3500 kronor landade på kontot och sen har jag en lön att plocka ut från Ultuna också så jag ska verkligen inte klaga på att jag har lite pengar.
Idag har jag inte gjort så mycket suttit och nördat mig framför The sims 3 som vanligt. Känner att jag borde göra något annat om dagarna men jag kan inte komma på något bättre för stunden och därför hamnar man lätt framför datorn.

Imorgon funderar jag på att ta och städa lite, känns som att det skulle behövas. Sen måste jag ju ta och åka in till stan någon dag för att köpa en ny bikini eftersom min gick sönder nere i Egypten.

Moroten måste få träffa sin gurka snart!!
/Therese

Kommentarer

Postat av: Ika

Publicerad 2009-06-10 11:54:56

SÅ MYCKET PENGAR! AVIS HÄR BORTA I ANDRA RUMMET!! :O

Postat av: Erika

Publicerad 2009-06-10 18:29:02

absolut :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela