Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2009-06-17 18:31:56 i Allmänt,

Det har varit fint väder idag igen och jag är riktigt glad, var ju fint väder igår också. Den mesta delen utav dagen har spenderats utomhus iklädd en gammal bikini, skönt. Igår blev även poolen fylld så nu vill jag ha ännu varmare väder så vattnet blir varmt fort så att det går att bada. Jag har haft en stor lust att åka in till Stockholm och shoppa men det verkar inte som Ika delar den uppfattningen med mig. Kan kanske lyckas locka in henne till stan imorgon?! Kollade precis på smhi's sida och inser att det inte ska bli något bra väder imorgon, kan du gissa vad det blir? Joo, regn igen oväntat va? Då kanske jag kan lyckas få med mig Ika in till Stockholm ändå eller jag kanske bara kan nöja mig med Uppsala.

Håller fortfarande på med listan med alla låtar som ska med till Göteborg och jag har fortfarande inte fyllt den. Jag hoppas fortfarande på ett förslag från dig på någon bra låt för jag kommer inte på några just nu förtillfället.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-06-18 00:26:26

Fly with me med Jonas Brothers är suverän.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela