Therese

Så här ser jag på saken

Pissigt regnväder

Publicerad 2009-06-04 11:15:00 i Allmänt,

Usch idag öser regnet ner utanför fönstret här hemma och jag och Ika har bestämmt oss att gå på stan innan jag åker och jobbar, smart va? Så egentligen har jag inte tid att sitta och skriva här utan jag måste packa lite saker som jag ska ha med mig till mormor och sånt, eftersom jag kommer att sova över där i natt. Jag är som mormors lilla inneboende.
Något som stör mig just nu är att jag har fått ont i handleden igen vet inte varför men just nu går jag med en lindad handled och hoppas på att det blir bättre. Det är ju just vänster handled dessutom det är ju den som jag bär allt på när jag serverar så vi får väl se hur det går ikväll.

Nu ska jag ta och göra mig i ordning och hoppas på att regnet kanske avtar lite tills vi ska åka in till stan.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela