Therese

Så här ser jag på saken

Regnet det bara öser ner

Publicerad 2009-06-02 11:14:21 i Allmänt,

Vilken kontrast det är på vädret idag jämfört med de dagarna som har varit. Regnet har öst ner hela morgonen och det verkar inte sluta heller och det är inte speciellt varmt ute heller och det verkar som det dåliga vädret ska hålla i sig hela veckan. Idag skulle jag verkligen velat ha Beverly Hills 90210 säsong 6 hemma men så lat som jag är så har jag inte beställt hem den än, får ta och göra det i dagarna som kommer. För idag är det en perfekt dag att bara sitta framför tvn och slöa och kolla på en massa bra filmer.

Runt halv ett ska jag ta och bege mig upp till farmor och farfar för att ta en promenad med Rocko. Förhoppningsvis så regnar det inte lika mycket då så jag slipper bli så blöt.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela