Therese

Så här ser jag på saken

Sims nörd?

Publicerad 2009-06-03 13:43:02 i Allmänt,

Idag är det inte det bästa vädret ute och jag sitter inne idag igen. Har absolut inget att göra, fattar inte hur man kan ha så tråkigt.
Imorgon är det dags för jobb vilket är skönt att jag får lite att göra och dessutom kommer det in lite pengar på kontot som inte är så tomt nu eftersom den förra lönen har kommit in. Hoppas även på att skattepengarna även kommer in inom de närmaste veckorna, för då kommer jag inte att vara fattig i sommar.
Imorgon kommer även The sims 3 ut, som jag längtat. Som den The sims nörd som jag är så kommer vi, jag och Ika som förövrigt får sommarlov idag, imorgon att köpa spelet. Jag bara längtar tills jag får sätta mig ner vid datorn och spela spelet, jag vet att jag är en the sims nörd. Så om du inte får tag på mig de kommande veckorna så vet du ju vad jag gör...


/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela