Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2009-06-16 15:50:39 i Allmänt,

Det är 19 dagar kvar tills jag och min familj styr kosan mot Göteborg och dess aktiviteter. Jag älskar verkligen den staden trots att jag bara varit där några få gånger. Jag skulle verkligen kunna tänka mig att flytta till den staden, kollade faktiskt på några kurser som jag skulle kunna plugga där nere men jag hittade ingen som jag hade lust att söka till. Så nu när nedräkningen har börjat så har jag kommit på att cd-skivor ska göras som vi ska kunna lyssna på när vi åker ner. Alltså ska det bli blandad musik på skivorna för att det inte ska bli bråk. Just nu har vi, jag och Ika, skramlat ihop runt 55 låtar och det står helt still i huvudet hade tänkt runt 100 låtar. Trodde inte att det skulle vara så svårt men det var det tydligen då jag blev tvungen att ta hänsyn till vad alla de andra i bilen vill lyssna på..

Har du något tips på någon bra låt?

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-06-16 18:23:47

får se om du har rätt då ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela