Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2009-06-25 21:55:40 i Allmänt,

Blev en trevlig dag hemma hos Malin med mycket prat. Blev kvar där ett tag vilket resulterade i att det inte blev något dopp i poolen som jag tänkt mig. Men det får jag ta igen imorgon liksom solandet. Imorgon ska det som sagt solas och badas sen ska det även drickas vatten så man inte dör av uttorkning på lördag då det ska bli jättevarmt. Då är det ju byacupen så då ska det spelas fotboll för fulla muggar.

Nu ska jag återgå till mitt fotbollstittande vilket inte är oerhört tråkigt så därför tänkte jag att jag skulle skriva av mig lite, men sen när jag väl loggade in här så hade jag egentligen inte så mycket att skriva.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela