Therese

Så här ser jag på saken

UPDATE

Publicerad 2009-06-17 22:39:38 i Allmänt,

Blir varken Stockholm eller Uppsala imorgon trots att jag verkligen ville det. Vi blir istället barnvakt vilket inte är helt fel det heller då det är riktigt kul att träffa kusinerna som alltid hittar på massor med bus när de är här.

Min midsommar är ganska oplanerad just nu. Var tänkt att jag skulle åka till Malin men jag har lite problem med skjuts dit så jag stannar antagligen hemma och kollar på någon bra film. Men just nu funderar jag starkt på att åka in till mormor och vara med henne då min morbror tar bilen och åker iväg till Motala. Då blir mormor själv och det skär verkligen i mitt hjärta.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-06-18 09:53:26

hmm.. så sa christoffer oxå.. men du kanske gjorde det när du deklarerade?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela