Therese

Så här ser jag på saken

Vad har hänt?

Publicerad 2009-06-08 22:28:02 i Allmänt,

Vet att jag inte har varit den aktivaste personen här på bloggen de här dagarna som har gått. Och under den tiden har jag tappat läsare och jag undrar vart du har tagit vägen? Skriver jag så tråkigt så att alla bara helt plötsligt slutar läsa eller är det bara en tillfällig svacka hos dig som läsare?

Idag har jag inte alls gjort så många knop. Har nördat mig i timmar framför The Sims 3. Det är ju sjukt att man kan bli så uppslukad av ett spel och det slutar med att man sitter och spelar i timmar. Idag bestämmdes det även att jag och Ika åker till Fyrishov på lördag för att se EMD. Var sugen att gå redan på onsdag på Gröna Lund. Men kom fram till att det skulle bli billigare att gå på fyrishov och enklare att ta sig hem så då blir det så.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela