Therese

Så här ser jag på saken

8975 personer!

Publicerad 2009-03-15 11:19:02 i Allmänt,

Shit vad många det kom och kollade på semifinalen mellan Sirius och Edsbyn, hela 8975 personer hade letat sig ner till Studernas. Och vilken stämmning det var trots att Edsbyn vann med 7-1. Om Sirius hade kunnat satt sina målchanser de första minuterna så hade det varit ett annat slutresultat men istället så slarvar Sirius och bjuder Edsbyn på två mål och då var det kört.

Sen har vi melodifestivalen som jag inte vet vad jag ska skriva om. Det kunde ju verkligen gå hur som helst eftersom att det var ganska många bra bidrag. Jag hade ju såklart mina favoriter, EMD, och jag ringde och röstade. Det var en artist som jag verkligen inte ville skulle vinna, sen kändes det nästan som att vi kunde skickat vem som helst men inte henne, Caroline Af Ugglas. Jag satt med hjärtat i halsgropen när hon ledde inför den sista publikpoängen och jag brast ut i ett stort jubel då Malena får poängen och vinner över Ugglas. Så jag säger bara lycka till i Moskva Malena. Även fast jag inte är ett oprafan så var låten helt okej.

Sen när melodifestivalen var så slut så böt jag snabbt över till TV4 sport där Real Madrid mötte Athletic Bilbao. Det var en tuff match med många gula kort plus två röda, de röda drabbade Athletic. Matchen slutade 2-5 till Real Madrid.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela