Therese

Så här ser jag på saken

Är det ett skämt eller?

Publicerad 2009-03-19 13:16:38 i Allmänt,

Vem är det som skämtar med mig, kan meddela att det inte är ett dugg kul?! Just nu faller det stora vita snöflingor ner utanför fönstret. Jag trodde att vi hade bestämmt att snön skulle vara borta tills att jag kom hem från Egypten. Sen när den inte var det så var jag inte glad över att möta snön när vi klev av planet på Arlanda. Och nu när snön nästan har försvunnit och känslan av att våren börjar knacka på dörren så börjar det snöa igen!

Tror jag går i ide och kommer fram sen när våren är här på riktigt och snön är borta för länge sen.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Ikasolen

Publicerad 2009-03-22 13:06:10

I skolan så hagla det... :P

Postat av: Erika

Publicerad 2009-03-24 16:50:44

det är inget annat än hemskt :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela