Therese

Så här ser jag på saken

Bandy är kul!

Publicerad 2009-03-14 12:04:02 i Allmänt,

Jag är fortfarande lite små kluven om att vara hemma i kylan igen. Jag lovar att jag inte ska fortsätta älta detta men det var verkligen pest och pina att komma hem till kyla och slask igen. Förstår du hur besvikna vi blev då vi insåg att det inte skulle vara vår när vi kom hem?! Det enda som var bra var att träffa nära och kära och att få sova i min sköna säng, resten är piss.

Men jag kommer att förtränga det idag i och med att jag ska gå och kolla på det andra laget som har tagit en plats i mitt hjärta, Sirius, idag spelar de den 4 semifinalen. Hoppas verkligen att du kommer ner till Studan och hejar fram Sirius till en seger. Men jag funderar på hur många lager kläder jag måste ha på mig? Det är ju så kallt!

Jag kommer att skjuta upp inlägget om resan så länge, kan komma imorgon eller så kommer det helt enkelt någon gång nästa vecka!
/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-03-14 17:19:40

de är piss piss piss!

fast idag känns de ju lite bättre iaf

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela