Therese

Så här ser jag på saken

Borde jag sitta här?

Publicerad 2009-03-03 13:00:37 i Allmänt,

Jag vet egentligen inte om jag har tid att sitta här med datorn i knät eller om jag egentligen borde börja packa ner allt som jag ska ha med mig på torsdag. Jag brukar alltid vara en sån som är ute i god tid och skriver en packningslista på allt jag ska ha med mig. Så det kanske är dags att börja packa nu eller ska jag göra en liten revolt och packa imorgon dagen innan avresa?

Sitter fortfarande och är lite smått små sur över att jag kommer att missa en sån otroligt bra match på torsdag. Jag är helt övertygad om att Sirius kommer att slå Vetlanda på torsdag och jag hoppas på bättre väder så att Sirius kan visa upp sitt bästa spel. Och om de vinner på torsdag så väntar semifinal bäst om fem matcher mot Edsbyn. Tänk, jag säger tänk, om Sirius går och vinner mot Edsbyn och hamnar i Sm-final redan i år. Vem hade kunnat tro det när de för ett år sen spelade om sin överlevnad i den högsta serien och i år är de med och slås om segern.

Haha, blev lite offtopic där men jag kan inte ro för det när det har kommit in ett till lag i mitt hjärta.
/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-03-03 18:59:58

du ska ju åka me mig, jag e aldrig ute i god tid, börjar jag redan smitta av mig - redan innan resan har börjat? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela