Therese

Så här ser jag på saken

Det är inte roligt!

Publicerad 2009-03-24 15:52:09 i Allmänt,

Jag vill inte ha mer snö. Jag vill ha sommar, sol och värme. Inte någon kall blåsig dag med massor med snö.
Idag var jag iväg till Ultuna och jobbade och det gick bra som vanligt. Känns ganska skönt att veta att det kommer komma in lite pengar på kontot nästa månad.
Har en förpackning med Toblerone liggandes brevid mig och jag känner att det verkligen inte är bra. För jag sitter och tar bit efter bit och tänker hela tiden "Åhh, va gott! Bara en till!" Det är inte bra att lägga chocklad brevid mig som är så chokladtokig. Tror nog att den kommer att vara slut om några minuter.

Sitter och planerar för fullt inför min blivande tatuering. Har hela tiden varit prat om att jag ska göra en nallebjörn, men hela tiden har det gnagit i huvudet om att jag skulle kunna tänka mig att ha bokstaven T. Men eftersom jag aldrig har kommit på hur jag skulle vilja ha den så har jag skjutit bort tanken. Men nu har det börjat falla på plats och snart har jag nog en färdig tatuering och då ska jag bara åka in till Stockholm och boka en tid.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-03-24 16:48:03

ja helt galet konstigt väder idag ju :S växlar mellan sol och snö, usch och blä! ge mig vår, sommar!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela