Therese

Så här ser jag på saken

.

Publicerad 2009-03-17 16:55:12 i Allmänt,

Funderar på om jag ska ska gå och börja laga lite mat. På menyn idag står det ris med chicken bits och currysås, mums filibaba. 
Känner att jag har varit riktigt duktig idag och har gjort massor med saker som måste göras, not. Jag har bara tillbringat dagen med att ligga i soffan med datorn i knät eller så har jag läst bok, En shopaholics bekännelser. Men man ska ju få ha en sån dag då man inte gör något speciellt. Jag skulle verkligen inte ha något emot att ligga på en strand med massor med sol just nu, varför inte Egypten?!

Ikväll lovar jag att det kommer att dyka upp lite bilder från Egypten. Det finns ju trots allt ganska många bilder och dessutom så finns det mycket mer än det jag berättade om igår att berätta om.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela