Therese

Så här ser jag på saken

Fantasilös rubrik

Publicerad 2009-03-22 19:00:31 i Allmänt,

Är riktigt trött idag, trodde att jag skulle vara tröttare än vad jag var igår men det var idag som trötthetens klubba slog mig hårt i ansiktet. Som du säkert har förstått så har det varit en fullspäckad och rolig helg. I fredags blev det jobb fram till klockan 00.00. Sen hem så fort som möjligt till mormor för att sova i några timmar för att sen på lördag morgon befinna sig på Studenternas klockan 9.00. Orkar inte dra något om bandyfinalen. Om du inte redan har sett det så vann Västerås över Edsbyn med 4-5.

Imorgon blir det ett besök hos Jessica, min frissör, och sen på tisdag vankas det jobb på Ultuna.

Nu ska jag gå och duscha och sen ska jag sätta mig ner och smaska i mig lite godis.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela