Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2009-03-20 10:09:07 i Allmänt,

Tycker att du börjar bli lite dålig på att kommentera, så jag hoppas på en uppryckning inom en snar framtid. Ikväll vankas det jobb eller jag börjar klockan 14:00 men jag antar att gästerna inte kommer förens klockan 18 eller 19:00, så det blir en lång kväll och sen sänggång hemma hos mormor i stan. Men det ger mig pengar i alla fall och pengar tackar jag verkligen inte nej till just nu.
Sen imorgon blir tidig uppgång hemma hos mormor för då ska jag iväg och jobba på bandyfinalen. Jag ska stå och sälja korv och hamburgare. Och om det är så att du ska till bandyfinalen så tycker jag att du ska komma och hälsa på mig. Jag kommer att stå bakom huvudläktaren i Tenstas kiosk, den är röd och gul.
Sen på söndag hoppas jag på en riktigt lång och skön sovmorgon.

Nu ska jag ta och lägga in lite musik på iPoden och sen är det nästan dags att börja med lunchen snart, tonfisksallad mums.
Så vi hörs på söndag igen då jag har laddat upp batteriena igen.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela