Therese

Så här ser jag på saken

Hur lyckades jag?!

Publicerad 2009-03-24 17:33:12 i Allmänt,

Just nu sitter jag och är otroligt sur på mig själv. Jag har lyckats raddera min mappen med alla favoriter, som man har i internet. Har ett svagt minne av att jag tyckte att mappen låg helt fel och var helt onödig och jag tog då och kastade den i papperskorgen och tömde den sedan. Det är inte förrens nu som jag insåg vad det var för mapp jag kastat då jag i förtvivlan insåg att jag inte har några utav alla mina miljoner länkar kvar om olika bilder på tatueringar som jag kunde tänka mig. Och nu är det ännu värre, eftersom jag inte har någon mapp till favoriterna så kan jag inte ta och spara nya favoriter. Så nu sitter jag här och är sur över det och funderar på hur jag möjligtvis skulle kunna fixa en ny mapp till favoriterna utan att blåsa datorn helt, jag vet att det låter som att jag inte kan något om datorer vilket inte är fallet. Vet du möjligtvis hur jag gör så får du gärna höra av dig.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Ika

Publicerad 2009-03-24 18:20:58

Jäkla klant... :P

Men din mapp finns ju visst det :S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela