Therese

Så här ser jag på saken

I'm home

Publicerad 2009-03-12 21:26:42 i Allmänt,

Nu är jag tillbaka i det otroligt kalla och snöiga Sverige. Vi fick en chock när vi klev av planet i Hurghada, Egypten, av värmen. Men den största chocken fick vi nästan nu ikväll då vi klev av planet och mötes av snö och kyla. Vi hade hoppats på att snön skulle vara borta tills vi kom hem och att våren skulle stå för dörren, jag hade trots allt blivit förvarnad för att det hade snöat så jag blev inte så förvånad när vi landade och såg att det var alldeles vitt på marken.

Det får bli ett inlägg om resan någon annan dag, kanske imorgon. Nu tänker jag ta och packa upp lite ur väskan och sätta mig ner och äta min äggmacka!

Förresten är det kul att se att jag inte verkar ha tappat så många läsare medans jag var borta. Nu kommer jag att spotta ur mig inlägg som aldrig förr.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela