Therese

Så här ser jag på saken

Let's dance

Publicerad 2009-03-28 15:52:16 i Allmänt,

Återigen tycker jag att det var fel person som vann Let's dance. Visserligen så är Magnus också en värdig vinnare men man ska kora den person som är den bästa dansaren och utan tvekan var det Laila Bagge. Och jag köper inte snacket med att hon kunde dansa innan hon började programmet. Men för den som har läst på lite mer kan konstatera att det är inte pardans hon hållt på med utan något helt annat så hon har fått lärt sig exakt lika mycket som Magnus har fått gjort. Sen har kanske Magnus fått kämpa lite mer än Laila men det är en helt annan sak. Lailas bästa framträdande var självklart det sista shownummret som de visade upp igår, det var magiskt. Kan tom säga att det är det bästa jag sett i de fyra Let's Dance säsongerna och troligen kommer vi inte få se något liknande.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Ika

Publicerad 2009-03-28 22:00:38

Håller mig till Magnus!

Men Laila kunde ju åtminstone några moves innan hon var med i Let's dance, medans Magnus knappt hade någon takt! :P



Låter som någon inte vart så glad över resultatet...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela