Therese

Så här ser jag på saken

Måndag!

Publicerad 2009-03-16 18:19:13 i Allmänt,

Ja, då var man tillbaka i verkligheten. Jag skjuter upp inlägget om Egypten hela tiden, jag vet, men jag lovar att det kommer komma ikväll. Saknar det så grymt mycket, sol bad och värme slår allt just nu.
Denna dag har jag tillbringat i stan. Växlade tillbaka de kvarvarande pengarna från resan och sen så hittade jag även presenter till Erika, som fyller år idag. Sen hittade jag även en tröja på H&M som köptes. Jag var ute efter en långärmad vit t-shirt som jag skulle kunna använda till min svarta väst från Gina, men hittade ingen och därför fick det bli en helt annan.

Måste avsluta detta inlägg med att än en gång gratta Erika som blir stor idag, 20 år. GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela