Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2009-03-30 12:27:02 i Allmänt,

Ja då var det måndag igen. Det blev en lugn och skön helg i helgen, var hemma och slappade i lördags och igår åkte vi in till mormor och firade en kusin som fyllde år. Idag tänker jag fortsätta på temat slappt. Hade egentligen tänkt att jag skulle kunna sitta ute i solen i några timmar och läsa bok. Solen lyser för fullt utanför fönstret men till min stora besvikelse så blåser det halvt storm utanför fönstret så jag tror att det blir en dag inomhus istället. Har lite tvätt som måste tvättas och lite program som måste installeras på datorn efter tömmningen.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-03-30 19:29:26

hahah nä taxibilarna har jag inte reagerat på :P

men oj så jag vill åka tillbaka alltså, om de ändå kunde bli sommar här snart :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela