Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2009-03-02 16:24:27 i Allmänt,

Nu har jag kommit hem efter en dag på stan. Följde med pappa när han skulle växla pengarna åt mig till resan på torsdag. Och sen gick jag upp på stan och köpte en väst på Gina Tricot, se bilden nedan, och sen hittade jag inget mer så jag gick och satte mig på mammas jobb och väntade på att jag skulle kunna åka hem. Och när jag sitter där på jobbet så får jag syn på ett par romarsandaler som jag inte sett innan, så jag provar de och bestämmer genast att de ska följa med ner till Egypten, även bild på dessa nedan. Sen när klockan började närma sig två så gick jag till Kvarnen och köpte lite godis som ska hänga med ner till Egypten.

Nu ska jag strax gå och laga lite mat för att sen göra mig i ordning för att åka in till stan igen och kolla på bandy, Sirius-Vetlanda på Studenternas. Ingen rast ingen ro som det heter.

Kollade precis ut genom fönstret och inser att det har börjat snöa, varför kan inte snön försvinna. När den väl börjar töa bort så blir det kallt igen och ännu mer snö kommer. Jag vill ha vår nu så jag kan börja använda mina vårskor som står och skriker i garderoben.


/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-03-02 16:54:27

du får ta med till egypten ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela