Therese

Så här ser jag på saken

Något på ingång?

Publicerad 2009-03-28 13:51:50 i Allmänt,

Sitter här och är grymt trött, trots att jag har sovit över 10 timmar i natt. Har en känsla av att det kan vara en förkylning eller något liknade påväg in i kroppen, det var trots allt ett tag sen jag var förkyld.
Har gått och små plockat lite saker inne på rummet, jag kan meddela att det var behövligt, det sista packades upp från Egypten resan.

De senaste dagarna längtar jag grymt mycket tillbaka till veckan i Egypten med Erika. Varje gång när jag ser reklamen på tv där de vill att man ska åka till Cypern och de hoppar i från en båt så längtar jag så otroligt mycket tillbaka till Egypten. Okej, det är inte samma känsla som Kreta. Men det var så otroligt skönt nere i Egypten om man bortser från de påflugna egypterna. JAG VILL TILLBAKA!!!

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-03-30 11:27:22

det är du inte ensam om!!

och har du inte fått upp alla grejer därifrån förrän nu?? haha :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela