Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2009-03-25 11:04:34 i Allmänt,

Halloj på er alla läsare!
Idag är det onsdag och inget står inplanerat i min kalender, kan meddela att den är ganska tom, så jag funderar på om jag ska ta en dag framför datorn eller tvn. Vilket låter bäst? Sen måste jag ta kontakt med min handledare på arbetsförmedlingen, kom på att jag skulle gjort det i måndags Ouups, måste berätta hur min situation ser ut med jobb. Tycker helt ärligt att det är onödigt för min situation har inte ändrats ett dugg. Men men jag får väl helt enkelt ta och knappra ihop ett mail och skicka iväg det.
Fick ett sms från Ingela nyss där hon undrade om jag hade lust att jobba lunch på fredag och självklart sa jag.... JA.. Vad annars jag tackar ju absolut inte nej till att tjäna lite pengar.

Tänkte att jag skulle dra igång med att lägga upp lite fler bidrag som ska vara med i Eurovision Song Contest i Moskva i maj. Känner att jag har varit lite dålig på det den senaste tiden, så inom en snar framtid kommer det att komma upp lite fler låtar/bidrag här på bloggen.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela