Therese

Så här ser jag på saken

Ses om en vecka!

Publicerad 2009-03-04 20:44:06 i Allmänt,

Nu kommer det inte att komma några inlägg på en vecka eftersom jag flyger långt, långt bort. En flygresa på cirka fem timmar för att vara exakt. Om jag inte får bloggabstinens eller något och letar reda på ett internetcafé och slänger iväg ett inlägg det vill säga. Men annars så får du hade så bra och vi hörs när jag kommer tillbaka. Hoppas att du inte kommer att sakna mig allt för mycket och att du kommer att fortsätta checka in på bloggen och se om jag har skrivit något nytt?!

Enligt mig, den bästa låten i årets Eurovision så denna låt kommer att lyssnas på repeat ner och hela tiden under Egypten resan!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela