Therese

Så här ser jag på saken

Slapp mig ej

Publicerad 2009-03-01 19:05:08 i Allmänt,

Du trodde kanske att du skulle slippa mig idag, men så är icke fallet. Men om du hade velat slippa mig så antar jag att du inte klickar in här på min blogg.
Kom hem för lite mer än en och en halv timme sen. Var en riktigt mysig dag i Kista med mycket skratt och gott sällskap. Kusinen Johan, 2 år, är lite rolig. Min faster ringde nyss och pratade med mamma om bröllopsskor, i och med att hon ska gifta sig den 31 maj, och då hade Johan helt plötsligt sagt i bilen påväg hem från Kista:
J -Imorgon ska jag hem till Hasse och Bitte och leka.
Min faster: Jaha, ska du åka dit själv?
J - Nej, pappa ska med!
Haha, vet inte riktigt om du förstår det roliga men jag tycker att det är otroligt sött.

Igår spelade Real Madrid mot Espanyol och vann med 2-0 så just nu så skiljer det bara 4 poäng mellan Barca och Real. Så just nu tänker jag sätta mig och kolla på matchen mellan Barcelona och Atletico Madrid och hoppas på att Atletico vinner så att avståndet står sig.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela