Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2009-03-26 10:38:11 i Allmänt,

Idag är det strålande sol utanför fönstret och termometern visar att det är flera plus ute, om det inte skulle vara för den där jäkla snön så skulle det verkligen känns som en riktigt fin vårdag. Så jag tänker försöka tillbringa så många timmar som möjligt ute i solen. Tänkte att jag kunde börja läsa den andra boken i millenium serien, Flickan som lekte med elden, av Stieg Larsson. Jag plöjde igenom den första boken, Män som hatar kvinnor, nere i Egypten.

Sen måste jag även ta och fixa lite med datorn som kom hem igår efter lite service, nu är det inte min lilla kärlek vi pratar om utan den datorn som jag har suttit och bråkat med den senaste tiden. Det har blivit en ny hårddisk och ett nytt grafikkort och så blev den tömd igår så då får jag sätta mig ner och lägga in allt på den igen. Men jag klagar inte för nu har vi en dator som gör som vi vill och den får inte damp när vi vill öppna ett program som vi vill men inte den.

Sen måste jag också ta och stryka mina arbetskläder tills imorgon då jag ska iväg och jobba lunch på restaurangen.

Nu väntar solen!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela