Therese

Så här ser jag på saken

Våren är här..

Publicerad 2009-03-18 16:21:40 i Allmänt,

Nu är våren här, solen skiner och snön är snart borta. Dessutom så såg jag tre svanar påväg hem från jobbet och när man ser svanar så vet man att det är vår. Men bara för att jag är glad att det är vår så betyder det inte att jag inte vill tillbak till värmen.

Tänkte dra något om dagens arbetspass men inser att det kanske inte är så intressant och så känns det som att det kan bli ganska långt så därför beskriver jag det bara med ett ord: KAOS.

Förresten om du försökte gå in på bilddagboken igår och kolla på bilderna så kan jag meddela att något var fel med bilddagboken så därför kom det inte upp några bilder. Men jag gör ett nytt försök ikväll så då borde de finnas uppe för den som är intresserad.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela