Therese

Så här ser jag på saken

Varför är det så kallt?!

Publicerad 2009-03-13 15:49:12 i Allmänt,

Sitter här och vill tillbaka till värmen nere i Egypten. Saknar värmen, sol och bad. Att något som sol kan vara så efterlängtat och få en att må så bra är egentligen inte så konstigt. Jag skulle vilja sätta mig på ett flyg ner till Egypten igen, vi hann ju inte se pyramiderna och så fick vi aldrig se delfinerna.
Just nu undrar jag egentligen varför jag utöverhuvudtaget brukade gilla vädret här hemma i Sverige. Det är ju alldeles kallt och slaskigt. Usch och fy säger jag bara, sitter under en varm filt fullt påklädd här med datorn i knät och har inte gjort så mycket mer än att börjat packa väskan lite smått. Det är jobbigt att packa en väska men det är dubbelt så jobbigt att packa upp. Jag tror helt enkelt att jag skiter i att packa upp och åker till Arlanda på en gång och hoppas att de har en resa till Egypten inom en snar framtid.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-03-13 19:09:40

GLÖM INTE MIG!!! Jag tänker inte heller packa upp, jag vill med till arlanda!!! Jag mår piss i detta kalla äckliga land haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela