Therese

Så här ser jag på saken

Ännu mera jobb

Publicerad 2009-05-05 17:48:04 i Allmänt,

Vet inte om min blogg är så rolig att läsa nu när jag jobbar om dagarna och det är inget som händer. Jag dukar, serverar maten, dukar av och går hem och nästa dag så går jag dit och gör exakt samma saker. Fast det är ju inte så tråkigt som det låter utan jag tycker att det är riktigt kul att servera.

Sitter här hemma och fryser tycker att det är riktigt kallt, funderar lite smått på om jag börjar bli sjuk då mamma har blivit sjuk och några på jobbet går och hostar men jag vill inte bli sjuk. Tänker snart ta och äta lite mat och sen ska jag ta och göra mig en stor kopp med varm choklad. :)

Om jag inte jobbar på torsdag så lutar det åt att jag blir barnvakt åt Johan medans min faster åker in till stan.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela