Therese

Så här ser jag på saken

Barnvakt

Publicerad 2009-05-25 10:57:07 i Allmänt,

Då var det måndag igen och allt är som vanligt igen. Mamma och pappa är på jobbet och Ika ska snart åka till skolan och jag är hemma och inte har något jobb. Men idag är jag inte själv hemma utan min lilla kusin Johan är här. Så jag kommer att ha fullt upp hela dagen.

Något som inte gör mig lika glad är att det inte verkar som att jag kommer att få någon lön denna månad, för det har inte kommit in några pengar på kontot. Jag har skickat in mitt lönebesked och jag ska alltså få mina pengar för denna månad. Men så verkar inte fallet vara så alltså ska jag leva på 450 kronor hela juni. Hur ska det gå??

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-05-25 11:59:31

det gick super bra =) skitkul var det!

men va kul!! visa biiiiild!!! NU! haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela