Therese

Så här ser jag på saken

Heja Manchester United

Publicerad 2009-05-27 19:50:51 i Allmänt,

Nu är det inte så lång tid kvar tills årets champions Leauge final ska avgöras mellan Barcelona och Manchester United. Du som läser denna blogg vet att jag är väldigt fotbollsintresserad, vissa skulle nog gå så långt och säga att jag är en fotbollsnörd.
Trots att jag hoppades att laget i mitt hjärta, Real Madrid, skulle stå i finalen så ska jag ändå kolla. Och även fast mitt hjärta är så vitt och dunkar för Los Blancos så finns det något i mitt hjärta som hoppas att Manchester United vinner ikväll. Nu ska jag poängtera att jag inte enbart säger så för att jag inte vill att Barcelona ska vinna. Det är bara något i mig som säger att jag håller på United det kan vara för att min morfar var ett sånt stort United fan och när man var liten så kunde man ju inte hålla på samma lag som honom och där är en anledning till att jag valde att heja på Arsenal, en annan är ju för att Fredrik Ljungberg spelade där. Men efter att min morfar lämnade denna jord alldels för tidigt så har känslan för Manchester United förändrats. Nu är det inte så att jag kommer att sitta och följa Manchester United för mitt hjärta slår bara för ett lag och det är ju som bekant Real Madrid. Men om jag skulle byta lag för en dag så skulle jag inte ha något emot att vara Unitedfan.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-27 21:14:30

HEJA BARCA!!!

Postat av: Ika

Publicerad 2009-05-27 21:14:47

det var jag som skrev :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela