Therese

Så här ser jag på saken

Helgen och lite till

Publicerad 2009-05-18 15:28:58 i Allmänt,

Ja, denna helg har det varit mycket inplanerat i min annars ganska tomma kalender. I fredags drog jag och Ika in till den kunliga huvudstaden och mötte upp Malin och Carro för att gå på Rix Fm festival i Kungsträdgården. det var riktigt roligt och det var många bra artister men bäst på hela kvällen var såklart EMD. Bilder kommer att komma upp lite senare.

Sen i lördags så skulle mamma iväg på min fasters möhippa, Ika skulle in till Grand på någon dansgrej och pappa skulle ut och äta med bandystyrelsen. Först var det bestämmt att jag skulle vara hemma men det slutade med att jag åkte med in till stan och kollade på medans mamma bowlade, på fasters möhippa,  sen när det var klart så åkte vi och lämnade av Ika vid Grand för att åka upp till Gränby Centrum för att kolla i affärerna medans vi väntade på att Ika skulle bli klar. Vid åtta så åkte vi ner till stan och hämtade upp Ika för att åka hem och kolla på Eurovision Song Contest. Grattis till segern Norge, det var den bästa låten som vann och de var värdiga vinnare.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela