Therese

Så här ser jag på saken

Ikväll smäller det!

Publicerad 2009-05-15 11:03:58 i Allmänt,

Igår när jag skulle gå och lägga mig så fick jag någon sorts nackspärr, lyckat, har ju ont i nacken sedan tidgare pga jobbet. Men det är bara att hoppas att det går över fort så jag slipper värken!
Idag är det ju fredag och ikväll är det premiär för RIX FM festival i Kunsan, Sthlm, det ska bli skitskoj. Måste sätta mig och kolla på busstider, tågtider mm så man vet när man kan åka hem osv.
Sen imorgon blir jag själv hemma då Ika ska iväg på dans, pappa ska iväg på bandyavslutning och mamma på min fasters möhippa. Men det lät som att mamma skulle komma hem till Eurovision Song Contest finalen så jag blir inte själv hemma hela kvällen.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela