Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2009-05-09 14:12:14 i Allmänt,

Sitter här och smaskar i mig lite godis, börjar känna mig lite små hungrig kanske är dags att göra lite lunch. Släkten kommer ju hit vid fyra och då bjuds det på lite mat men hur ska jag kunna hålla mig tills dess, lite tråkigt om jag svälter ihjäl av hunger för att jag inte orkar gå och göra lite lunch?
Har kollat runt på ticnet på vilka artiseter som kommer till Sverige inom en snar framtid och som jag skrev för någon dag sen så är jag fortfarande sugen på att gå på Britney Spears den 13 juli i Globen! Nu har jag lagt till Coldplay som kommer den 22 augusti till Stadion i Stockholm. När Coldplays första låtar började spelas på radion så förstod jag inte riktigt vad som var bra med de men nu har jag fattat och jag tycker att de är riktigt bra. Sen är jag även lite små sugen att gå på Green Day den 11 oktober även det i Globen.

Nu ska jag gå och göra mig någon lunch så jag inte svälter ihjäl!

/Therese

Kommentarer

Postat av: Ikasolen

Publicerad 2009-05-09 14:18:04

Sjukt att båda skrev ett inlägg samtidigt! :P Och hur har du tänkt dig att du ska ha pengar till alla dom konserterna? :P Om du bjuder följer jag med på alla!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela