Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2009-05-25 19:46:54 i Allmänt,

Vilket fint väder det har varit idag, värsta sommarvärmen, trots den lilla blåsten så var det riktigt varmt och skönt. När kusinen åkte hem vid halv ett tiden så åkte bikinin på och ut i solen var det som gällde. För den uppmärksamme läsaren som vet att jag har en nygjord tatuering kan vara lugn jag tänkte på den och från början låg jag med långbyxor och det var det hemskaste jag varit med om för det var så varmt så ett par fotbollsstrumpor åkte på så att jag skulle skydda den från solljus.
Det låter som att det ska bli lika fint väder imorgon och det gör mig ännu gladare, trots att jag antagligen kommer att tillbringa några timmar inne i stan med mamma för hon är ledig.
Något som drar ner mitt humör lite denna otriligt sköna dag är att lönen fortfarande inte har infunnit sig på mitt konto och paniken börjar spridda sig genom kroppen om jag inte kommer att få mina dryga 5000 kronor denna månad. Allt som jag har planerat i juni kommer då att förstöras pga att jag inte har några pengar. Men jag skickade iväg ett mail till Lennart, löneansvarig på restaurangen, och frågade om det har blivit något fel.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela