Therese

Så här ser jag på saken

Nästan klar!

Publicerad 2009-05-28 16:07:45 i Allmänt,

Nu är jag som gott som klar med städningen. Hela huset har blivit dammat, dammsugit och golven har blivit torkade. Har tom rensat lite inne på kontoret så man kommer in någorlunda inne i rummet och att man ska kunna sitta vid den datorn utan att bli anfallen av en massa saker. Nu har jag bara urplockningen av diskmaskin och tvättmaskin kvar. Sen tänkte jag ta och börja laga lite mat, är lat och gör ungspannkaka, känner att jag börjar bli lite hungrig. Sen ska det plockas lite ute på rummet. Trots att jag har dammat och allt i mitt rum så ser det ändå ut som ett bomnedslag för det ligger kläder lite överallt. Sen måste jag även ta och fixa min lösnaglar som ska användas på lördag.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela