Therese

Så här ser jag på saken

No money

Publicerad 2009-05-24 10:28:48 i Allmänt,

Idag är det söndag fast det känns som måndag. Det är skönt med långhelg även fast det kan vara jobbigt att hålla reda på dagarna. Idag hade jag tänkt att jag skulle åka in till stan och kolla på Erikas dansuppvisning men tyvärr så blir det nog inte så eftersom jag inte har några pengar. Sitter och väntar på att lönen ska trilla in på kontot men det gör den inte förens nästa vecka men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Så det verkar bli en dag hemma och jag hoppas att vädret bjuder på en liten bättre sida av sig själv så att man eventuellt kan få sitta ute i solen en liten stund och att man kanske kan få lite mer färg på kroppen.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela