Therese

Så här ser jag på saken

Nu är den klar!

Publicerad 2009-05-22 13:28:04 i Allmänt,

Kom hem för ungefär en timme sen från huvudstaden. Tatueringen är klar och riktigt fin, jag är så nöjd. Lovar att det kommer att komma upp en bild ev. imorgon. När tatueringen var klar så tog jag T-banan ner till centralen och gick och kollade i lite affärer en stund men tyckte att det var ganska tråkigt så därför åkte jag hem, kunde varit kul om tex Ika hängt med.

Så nu sitter jag här med en nygjord tatuering och funderar på vad jag ska ta och hitta på. Det är inget som är inplanerat i helgen förutom Erikas dansuppvisning som jag ska försöka åka på om vi inte ska iväg nånstanns, hoppas inte för sist som jag var på den så var det riktigt bra.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela