Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2009-05-13 11:36:05 i Allmänt,

Sitter hemma hos mormor och har det skönt. Är lite trött efter gårdagen, känns lite i kroppen att man har burit massor med saker, känns inte som att kroppen riktigt har återhämtat sig från förra veckans jobb då jag fortfarande har ont i nacken. Men jag hoppas att det går över!
Idag har jag inte mycket inskrivet i min kalender under dagen, har tänkt stanna här hemma hos mormor så länge som möjligt för att sen åka ner med alla jobbkläder till mammas jobb så får hon ta hem de för att jag och pappa ska gå på fotboll. Svenska cupen står på schemat och Sirius-AIK står för underhållningen, hoppas på en rolig match såklart.

Trots att jag jobbade igår och missade hela första semifinalen i Eurovision Song Contest så har jag ju inte missat att Sverige gick vidare till finalen och att jag lyckades pricka in 7 av 10 bidrag som gick vidare. Det tycker jag inte är så dåligt eller?

Nu ska jag ta min bok, En shopaholic säger jag, och sätta mig ute på balkongen i solen och läsa!


/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela