Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2009-05-27 16:35:23 i Allmänt,

Vädret har väl inte bjudit på sin bästa sida idag då man vaknade till storm imorse. Hade tänkt att jag skulle ta och gå upp vid halv nio så att man kunde ta moppen fram till Vattholma och tåget för att kunna välja själv när man vill åka hem så man slipper anpassa sig till vissa tåg för då går det buss osv. Men när jag vaknade imorse vid sju och hörde att det blåste ute så fixade jag om alarmet och åkte med mamma in till stan.
Hade lite todos att fixa inför bröllopet. Det köptes strumpbyxor, örhängen och ett hårspänne. Sen passade jag även på att köpa morsdag presenten till mamma, som blev en tulpanvas. Sen har jag även hunnit med att prova massor med skor på mammas jobb som jag skulle kunna tänka mig att ha till klänningen. Mamma kommer att komma hem med de sen och då ska jag testa allt och hoppas på att de passar till, annars vet jag inte vad jag tar mig till?!

Nu ska jag gå och laga mat känner att det börjar kurra lite i magen, makaroner och bacon står på menyn.

Förresten så har min lön kommit in på kontot nu! :)
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela