Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2009-05-06 18:47:03 i Allmänt,

Det känns inte som att det blev en bra servering idag, men gästerna var nöjda och det är ju huvudsaken. Det var bara jag och Maria som dukade från början och när det var lite mindre än en timme kvar tills gästerna skulle komma så hade vi ganska mycket kvar så då var Ingela snäll och kom och hjälpte oss. Men det känns ändå konstigt det kändes virrigt på något sätt för det var inte det minsta organiserat.
Imorse när jag vaknade kändes det som att jag svalt taggtråd så jag antar att det är en förkylning påväg in i kroppen.
Var tänkt att jag skulle vara barnvakt imorgon och därför skulle det inte bli något jobb på restaurangen. Men min faster ringde på eftermiddagen och sa att jag inte behövde vara barnvakt så imorgon får jag sovmorgon, vilket är behövligt då jag är grymt trött, och sen ska jag fixa i ordning mig och åka in till stan och träffa Malin och Mikaela.
Funderar även att köpa klänningen på Holmlunds, som jag såg idag, till bröllopet.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela